LIPAPODOBA SIĘ (Transmitujący otrzymał w tej transmisji: +100 żetonów, napiwki: 5, liderem napiwków jest: Supler)
Loading...

Pluszaki na ShowUp.tv – podejście naukowe

Pluszaki na ShowUp.tv – podejście naukowe

Misie, duże, małe i średnie. Towarzyszą również i naszym kochanym modelkom podczas transmisji na showup.tv. Czasem wciśnięte w kąt, a czasem stanowiące ważny element pokazu.

 
Blogsu.pl przyjrzał się kilku transmitującym na showup.tv, które nadają z pluszakami i poprosił czterech wybitnych naukowców o interpretację ich obecności.

Wnioski są zaskakujące. Nawet bardzo.

Na pierwszy ogień poszła PanciaMilenka, modelka znana z obfitego i ponętnego biustu oraz ślicznej blond główki.

– U PanciaMilenka, miś spokojnie leżący sobie w kącie – to duch opiekun. Jego astral unosi się nad całą transmisją i pilnuje, żeby modelka nie przeholowała z środkiem psychoaktywnym, znanym popularnie jako alkohol. Pamiętajmy, że PanciaMilenka zaliczyła dwa knockdowny podczas transmisji właśnie wtedy, kiedy misia zabrakło – twierdzi dr. Adalberto Limfao z Katedry Mniemanologi Kamerek Erotycznych na Uniwersytecie w Sao de Vincente w Portugalii.

– Pluszak u PanciMilenci to swego rodzaju dobre Mzimu dla modelki – kończy dr Limfao.

Zupełnie inaczej sprawa wygląda u slodka987, która podczas transmisji na showup.tv potrafi otoczyć się nawet trzema pluszakami.

Slodka987 chce wytworzyć atmosferę niewinności i żartów z zaledwie lekkim podtekstem erotycznym. Pluszaki mają dać widzom poczucie bezpieczeństwa oraz zachęcić do interakcji podczas pokazu na showup.tv – uważa profesor Arnold Strosenglichof, z Katedry Whorecamingu na Uniwersytecie w Jenie.

Nieco burzy taką harmonie przekazu jeden z pluszaków nie będący misiem.

– Pragnę zwrócić uwagę, że dodatkowo podbicie mocy misia pluszakiem sówka, z takimi wielkimi oczami, może oznaczać podświadome pragnienie seksu analnego. Wszyscy bowiem wiemy jakie oczy robią się podczas penetracji w dupsko – dodaje profesor Strosenglichof.

Zupełnie inny wymiar obecności ma pluszak u modelki medroxyprogesterone.

– Ooo… to bardzo rzadko spotykany Australijski Rudy Miś Postrzygacz – uważa docent Janina van Den Brock z haskiego Instytutu badań „EroWebcam”. – Wszyscy wiemy jakim obfitym runem szczyci się ta modelka. Australijski Postrzygacz Rudy dodaje jej otuchy podczas transmisji na showup.tv, zwłaszcza w obliczu głupich docinków oraz uwag dotyczących nietypowego w dzisiejszych czasach ofryzowania stref erogennych – dodaje. – Modelka dzięki temu wie, że to jej jej wybór i to ona decyduje czy się pozbawiać owłosienia czy też może zapejsacić się w kroczu do imentu – kończy Janina van Den Brock.

Jeszcze inaczej należy interpretować obecność misia na transmisjach OrianaN

– Ten miś to kurwa zwykły zbok – twierdzi magister Ivan Pochyjło z Moskiewskiego Centrum „Эротическое шоу в сети”.

– Wystarczy zobaczyć jakim wzrokiem obcina jej pośladki. Tu nie ma żadnego drugiego dna ani socjopsychologicznych smutów. Jemu po prostu chce się jebać – kończy mgr Pochyjło.

Tak więc moi drodzy… sami widzicie.. ile pluszaków, tyle opowieści i teorii. Najlepiej więc jednak przekonać się samemu, jak to jest z misiami i innymi wypchanymi zwierzętami na showup.tv

Zapraszamy do opisywania napotkanych pluszaków na transmisjach modelek z showup.tv

Także bądźcie czujni jak ważki.

I PAMIĘTAJCIE O KONKURSIE NA MISS SHOWUP.TV EVER – https://blogsu.pl/konkurs-miss-showup-tv-blogsu/.
DO WYGRANIA ŁĄCZNIE 2 TYS. ŻETONÓW!!!
A PIERWSZA NAGRODA TO 1000 ŻETONÓW CZYLI 100 ZŁ.

 

18 komentarzy do “Pluszaki na ShowUp.tv – podejście naukowe

  1. A tutaj napiszę o artykule prawnym o niepublikowaniu zdjęć jeśli można rozpoznać daną osobę. Art. 81. Ustawy o Prawie Autorskim pkt. 2 wymienia sytuacje, które nie wymagają zgody na rozpowszechnianie wizerunku. Dzieje się tak, gdy fotografujemy osobę powszechnie znaną, jeżeli wizerunek utrwalono w związku z pełnieniem przez nią funkcji publicznych np. politycznych, społecznych, zawodowych.

    Nie jest także wymagana zgoda na rozpowszechnianie wizerunku osób, które stanowią jedynie szczegół całości takiej jak zgromadzenie, krajobraz czy impreza publiczna. Stąd też rozpowszechnianie wizerunku nie wymaga zezwolenia, jeżeli stanowi on jedynie element akcydentalny lub akcesoryjny przedstawionej całości tzn. w razie usunięcia wizerunku nie zmieniłby się przedmiot i charakter przedstawienia. Jednocześnie należy pamiętać, że wyłączenie ochrony wizerunku nie działa, jeżeli mamy do czynienia z portretem konkretnej osoby, tyle że utrwalonym np. przy okazji imprezy publicznej. Ponadto nie jest dozwolone rozpowszechnianie bez zgody portretowanego jego wizerunków wykadrowanych z większego ujęcia. Liczy się „kadr rozpowszechniony” a nie „kadr pierwotnie utrwalony”.
    A z tego co mi wiadomo moje zdjęcie zostało wykadrowane. Osobą publiczną też nie jestem, więc macie ….




    1
  2. Droga slodka987
    To ja
    Henry
    Wrzuć na luz. Twoje zdjęcie zostało wycięte – to raz. Jest twarz misia natomiast. Chyba, ze w imieniu misia występujesz.
    Druga sprawa to kwestia określenia prawnego tzw “powszechnie znana” czy tzw osoba publiczna
    np w prawie dotyczącym papierów wartościowych, oferta publiczna to ta skierowana do ponad 150 osób.
    Ty masz widzów czasem ponad 1,5 tys.
    Określenie czy jesteś czy nie jesteś osobą publiczną – będzie wiec zależało od wykładni sądowej. Kazusuów pewnie znajdzie się w cholerę i trochę. Dochodzi jeszcze kwestia pieniactwa sądowego. itp, itd
    Daj spokój. Nikt Ci tu krzywdy nie robi….ehhhh
    Życzymy Ci przecież wszystkiego co najlepsze.
    A powiem więcej.
    Przydajemy Ci fejmu smile
    Niech Cię Pan Jezus, król Polski wspiera i jego regent na naszą ojczyznę Maciek Modzelewski.
    Trzymaj się i czytaj nas.
    Będzie nam niezmiernie miło.




    3
    1. Z tego co mi wiadomo jeśli można mnie na tym zdjęciu rozpoznać i zdjęcie zostało opublikowane bez mojej zgody to jest to nielegalne, a jak będę chciała fejmu to sobie sama go zrobię.




      1
    1. Okej udam się z tym do prawnika i zobaczę co da się zrobić w tej sprawie aby utrudnic Wam umieszczanie moich zdjęć bez twarzy.
      Pozdrawiam
      HENRYK
      PS. Tak samo jak nie bawiłam się z malinksem Wam też nie odpuszczę




      1
  3. Kochana slodka987
    Spytaj się też czy można nam utrudnić umieszczanie zdjęć Twojej osoby które przedstawiają nie Ciebie.
    Tylko taką spersonifikowaną Ciebie jako symbol
    Np zdjęcie manekina z podpisem odpowiednim.
    Słuchaj … ja na sprawę chętnie przyjadę.
    Serio..
    Intrygują mnie takie prawne potyczki zwłaszcza, ze tu będzie tzw precedens, o ile Ci dopuszczą w ogóle zawiadomienie.
    Nacykam zdjęć i będę miał materiał na kilka kolejnych art.
    Trochę leniwy jestem więc zrobię to na siłę.
    Ale mus to mus.
    W sumie ciekawi mnie Twoja linia obrony.
    Bo nie widzę tego, ale próbuj. Koszty wrzucimy w koszty smile hue, hue
    Ale będziemy sławni.
    I Ty i my..
    Bo zawiadomię pewnie media, z bólem, i ktoś na bank przyjedzie smile z tzw tabloidowych platform informacyjnych
    także daj spokój….
    I odpuść kochana.. serio..
    Przecież chcesz rehabilitować i leczyć ludzi oraz wychowywać… więc trochę więcej dystansu smile
    Niech Cię Jezu, Król Polski wspiera….. i trzymamy kciuki za Ciebie
    Darz Bór.




    3
  4. Kocurro272 też ma miśka- białego, dużego i jest on bardzo ważnym elementem na jej transmisjach. Wystarczy, że tylko na moment zniknie z kadru a już zaniepokojeni widzowie pytają – “gdzie jest misiek ?” heheh smile
    Dodam jeszcze, że misiek ów jest niezłym zbokiem….. hmm…a może to nie on a Kocurro. shock




    3
  5. Taki wdzięczny temat – misie, przytulanki, śliczne dziewczyny.
    Mogło być tak słodko a jedna gorzka piguła cały smak zepsuła acute

    Ja od miśków wolę Misie, które czasem przyśnią mi się blum




    4

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *