LIPAPODOBA SIĘ (Transmitujący otrzymał w tej transmisji 0 żetonów, Wszyscy walą na sępa xD)
Loading...

WIELKI powrót Aurelii Orgazmotrona vel Bicz na Januszy

WIELKI powrót Aurelki96 Orgazmotrona vel Bicz na Januszy z ShowUp.tv

Comeback Aurelki96 na ShowUp.tv

Tak, tak… jedna z moich najulubieńszych transmitujących powróciła ze zbiornikowego wygnania. Ale odmieniona. Odmieniona jak grzesznik w obliczu ewidentnego cudu Pańskiego. I nie chodzi tylko o włosy, które przybrały kolor anielskiego blondu.

I na początek próbka dialogu, gdyż przez chwilę Wasz Henry myślał, że Aurelia poprawiła gramatykę. Jak było naprawdę? Pisownia oryginalna…

 
HenryChinaski podarował 10 żetonów

HenryChinaski: Elo Aurelka

HenryChinaski: Fajnie, ze wróciłaś

Aurelka96: dziekismile)

HenryChinaski: Ale masz włosy

Aurelka96: bo mnie nie stac na majtteczki

HenryChinaski: nowe

Aurelka96: fakt

lebrus: nom śliczna jak zawszę smile

HenryChinaski: I normalnie pisze bezbłędnie

Aurelka96: samam farbowlama nie kiedy sa blad biale az a niekteky zolte heheh

HenryChinaski: cofam, hue, hue

Fetysz_OnZG: aurelcia otworz szerzej te usta

Aurelka96: jak pisze szybko

Aurelka96: to robie bledy

Aurelka96: a jak wolno pazre na kalwiaeyre heheh

Witamin podarował 60 żetonów

Witamin: Witam

Aurelka96: łdó

Aurelka96: fak

Aurelka96: literz mi sie poymienialz na klawiatzyrye

Aurelka96: co yteba wcisnac__

WIELKIPOWROTKUBSON12A: witam laugh

WIELKIPOWROTKUBSON12A: aurelka laugh

bill2606: ctr+alt

Aurelka96: hej

Witamin: ale fajne cycuszki

WIELKIPOWROTKUBSON12A: boze a obiecalas ze juz sie nie ebdziesz rozbierac sad

bill2606: sorrz

bill2606: shift +ctr

Aurelka96: ok dziekuje;*

Witamin podarował 30 żetonów

Aurelka96: praeciez sie nie robieram\

Witamin: najlepsza pupa na su

Aurelka96: dzieki;))

lebrus: mhm;d

Aurelka96: kto sie zabai??
 

Poza tym Aurelka stwierdziła, że już będzie aniołkiem dla Januszy. Pewnie był to warunek jej powrotu… Ehhhh…. Szkoda, ale… natury nie zmienisz, hue, hue i mam nadzieje, ze w końcu w tej rozdwojonej jaźni zwycięży stara, dobra Aurelcia.

Czy Aurelia pozostanie już aniołkiem po wsze czasy na showup.tv? Czy Janusze nie odbiorą od niej surowej, ale koniecznej lekcji niezbędnej do funkcjonowania w tym pełnym wygłodniałych wilczyc lesie jakim jest showup.tv? Czy powrócę licytacje w starym, dobrym stylu?

Na te i inne pytania odpowiedź już wkrótce.

Obserwujcie Aurelie i wyciągajcie wnioski.

Trzymajta się.

P.S Najprawdopodobniej w piątek rozwiązanie konkursu na najpiękniejszą twarz showup.tv

I już na zupełny koniec jeszcze jedna Aurelka w ujęciu….

WIELKI powrót Aurelki96 Orgazmotrona vel Bicz na Januszy z ShowUp.tv

8 komentarzy do “WIELKI powrót Aurelii Orgazmotrona vel Bicz na Januszy

  1. Musze przyznać że nie miałem jeszcze okazji poznać tej laseczki, ale miałem przyjemność zobaczyć kilka razy jak chłopcy musieli obejść się smakiem, bo nie doczytali celu jak należy ( i nici z walenia gruchy ) laugh




    3
  2. Jak na moje oko, to panna Keiti wyciągnęła już jakieś wnioski, więc panna Aurelia też pewnie w końcu je wyciągnie, choć trochę wolniej jej to idzie po prostu.
    a pismem rozwala system, to fakt. ‘Aurelkowa czcionka’ nie do podrobienia cool
    Pozdrawiam cieplutko Aurelio, w ten chłodny i ponury wieczór.




    3
  3. Więcej, szybciej, mocniej!
    Akcja ponownie rozpoczyna się na ShowUp.tv, tym razem jednak stawka jest wyższa.
    Aurelka96 doskonale odmierza natężenie kolejnych atrakcji. Wie, kiedy przyspieszyć i zepchnąć widza na krawędź fotela, a kiedy dać mu chwilę na złapanie oddechu i zachwytu.




    0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *