LIPAPODOBA SIĘ (Transmitujący otrzymał w tej transmisji: +55 żetonów, napiwki: 4, liderem napiwków jest: Supler)
Loading...

Rozwiązanie konkursu matematycznego

Rozwiązanie konkursu matematycznego BlogSU.pl - Bloga ShowUp.tv

Kluczem była dziura w dupie…hue, hue

 
No niestety nikt nie odgadł zagadki. Dlaczego?

Kluczem była dziura w dupie transmitującej na ShowUp.tv.

Otóż Modelka z tak pięknie wypiętym dupskiem miała trzy wersje. Jedna tzw soute…

druga z zamazanym czoko

A trzecia z zamazanym pół dupskiem, tzn otworem analnym.

Po dychu liczyliśmy za odkryte dziury. Dlatego zakryte pół dupy, tzn dziura w dupsku było liczone za 5. Cyce modelki za zero. Anal i bździocha za 20.

Trochę Was chuja zrobiliśmy, bo to było nie do odgadnięcia…hue, hue

No więc tak….. 200 żetonów wygrał Parostatek. Brawo. Gratulacje za wierszyk. 100 żetonów wygrał Fapka, za podejście naukowe, ale nietrafione. Nasz system prowadzący do nieodgadnięcie się sprawdził,,,,, hue, hue

Po 50 zetonów dla HardRocka, w sumie za jego miłość do Pauli, to godne podziwu i PustyNick, zdaje się fanboy El Kotzurasssaaa

Gratulujemy zwycięzcom i zapraszamy na jakiś nowy konkurs BlogSU, który już wkrótce.

No i niech Was wspiera Jezu Chryste, król Polski.

Darz Bór.

12 komentarzy do “Rozwiązanie konkursu matematycznego

  1. Podziękowania i gratulacje dla wszystkich uczestników konkursu !!!

    bravo bravo bravo bravo bravo bravo bravo

    Nagrodzeni mogą odebrać żetony w terminie do 30 listopada, wysyłając e-mail (z adresu rejestracji) na [email protected] z linkiem do profilu na który mamy zrobić przelew. Jeśli wasze konta zostały już powiązane z Forum SU, to możecie wysyłać również PW na https://showsu.pl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=6835 , ewentualnie wiadomości na wykopie – https://www.wykop.pl/ludzie/BlogSU/

    Wpiszcie się jeszcze pod tymi wynikami. Mile widziane zalajkowanie naszego Facebooka smile

    Zachęcamy również do zapoznania się z wyróżnionymi komentarzami i nie tylko: Zagadka matematyczna rodem z ShowUp.tv




    5
  2. Nie no to był cios poniżej pasa aż tak trudna zagadka( hue ,hue). Miałem nosa żeby nie brać w niej udziału. Aha dziękuję za żetonki dla mnie za moja ”miłość” do Pauli. Że to jest widoczne temu się nie dziwie, ale jestem w szoku że dostaje za to kasę. To miłe z waszej strony. Pozdrawiam Hard. smile




    4
  3. Dzięki za wyróżnienie, zagadka wymagała myślenia głową a tam u mnie pustka taka jak w nicku i wyszło jak wyszło.
    Gratulacje dla wszystkich biorących udział i do następnego bye




    5
  4. Tak się zastanawiałem nad tą czarną kropką, ale uznałem, że to w sumie jest tylko zwykła czarna dziura w dupie – a jednak nawet to widać ma jakąś wartość na tym świecie ;D




    3
          1. Zwykłego adblocka mam. Ale po Twoim komentarzu chciałem to przetestować i już się treść wyświetla.
            Niestety, nadal nie ma go na stronie głównej u mnie.




            1
  5. Ja też to testowałem i faktycznie blokowały filtry kosmetyczne w uBlock/AdBlock.
    Usunąłem jeden z problematycznych tagów i już nie blokuje, a na głównej wciśnij F5.




    1

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *